kuzusunun_annesi Canım video çektim derken karnını çektin sanırım. Ama daha 14 veya 15 haftalıkken dışarıdan hareketi asla belli olmaz çok ufak henüz. İçinden hissedebilirsin belki tıp tıp diye bu olabilir erken hissendenlerde varda. Bu bazen yanıltıyor insanı gaz veya bağırsak sesleri ile 😀 Sen az daha sık dişini 20 haftalık falan olsun daha rahat hissedersin bebek olduğunu 😘😘