Ftmnuurr Kizlar gece yatarken islakliga uyandım baya pijamam ıslaktı bardaktan bosalircasina hemen hastaneye gittik suyun iyi dediler. Ama ilk defa böyle bişey yaşadım. Bu arada 37+3 üm. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç
Yeliz34 Sızıntı vardır bardaktan boialırcasına akıntı gelmez ya idrar yada su yarın eczaneden ped alın durumu anlatın su mu idrar mı anlarsınız