uzaybebek_ Arkadaşlar merhaba 36 haftalık gebeyim nst de sancılarım yüksek çıkıyor ama acilmam yok nasıl doğum yapabilirim başına gelen var mı. Çok canım yanıyor ama açıklık olmuyor
Fdmgnr uzaybebek_ benim 38+5 de suyum geldi ama açılmam 1 cmdi. Sancım yoktu. Suni sancı verildi öğlen 2 den akşam 10 a kadar açılmam 5 cm oldu ama bebeğim doğum kanalına inmedi kordon dolanmış koluna dediler. Sezeryana alındım