K-Canseven Alinaay Yalancı sancı olabilir, gerçek sancı olması için düzenli olması lazım canım. Yani periyodik olarak aynı aralıklarla sancın olması lazım. Sana da kolay doğumlar dilerim. Kaç haftalıksın?
K-Canseven Kubracigimm keşke o kadar hızlı açılma olsa ☺️ sancılarım sıklaşırsa giderim zaten. Bebek hareketleri de iyi çok şükür.
beyzanurytt Açılma olması için hareketler oluyor çömel kalk squat plates topunda 8 çizmek gibi dene istersen belki bi işe yarayabilir Allahım sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🙏
K-Canseven beyzanurytt O 3 cm lik açılma ilk doğumundan kalmış dedi. Daha doğumun başlamamış çok yakında başlar dedi. Çataldan indim nst girdim suyum aktı🤲
Mercimeek K-Canseven ay naptın doğurdun muğğğ?? Su gibi doğumun olsun sende bebeğinde sağlıkla çıkın oradan😍
Birannis K-Canseven aaa hadi hayırlısı sağlıkla alın kucağınıza bende akşam yorum yazmıştım size 40+5 im sanki nisanim geldi gibi benimde hastaneye kontrole geldim.bende bekliyorum. Allah yardımcımız olsun inşallah
K-Canseven Birannis Allah kurtarsın arkadaşım. Sancılarım geldikçe aklıma Filistinli bebekleri getiriyorum😢 Onlar dayanıyorsa bende dayanırım diyorum.
Birannis K-Canseven ay canim benim rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla alalım kucaklarimiza
K-Canseven Efenin_Annesi09 sscan18 Mercimeek Birannis beyzanurytt kızlar sabah 8.00 suyum gelmişti. 15.15 de oğlumu normal doğumla kucağıma aldım. Müsait olunca hikayeme paylaşacağım. Allah sizleri de sağlıkla kavuştursun.❤️🥰
beyzanurytt K-Canseven yaaaaa cok mutlu oldum cok sevindimmmmmm şükür kavusmussunnn kendim doğurmus gibi oldummm cok sükürr 💝💝💝
Mercimeek K-Canseven amin canım 🫶🏻 çok sevindim senin adına Rabbim ailenle mutlu sağlıklı yaşamayı nasip etsin
K-Canseven beyzanurytt Allahın izniyle sende kolaylıkla sağlıkla al kucağına🤲 bugün yarın gelir senin Bebiş de 🥰en kolay yoldan gelsin