Yagmurguzel01 Hanımlar çok uzun süre bebeğinizin hareketsiz kaldığı oluyor mu 25+5 haftalık hamileyim bugün hiç doğru düzgün hareket etmedi bende böyle olunca korkuyorum açıkçası sizdede böyle oluyor mu??
Ezoo28 Yagmurguzel01 o haftalarda benimde 3 gün az hareket etmişti ama sonra daha hızlı bı şekilde geri gelmişti hareketleri çok şükür şuan 34+6 haftaligiz 🤲
Moonlight7 Bazen banada öyle oluyor canım endişe etme bende 26+2yim yakın günlerimiz arada öyle olduğu oluyor
Yagmurguzel01 Moonlight7 Hareket etmiyo ya sabah bi iki tekme attı o yani korkuyorum vallahi şimdi çıkıp doktora gidicem o derece sağlıkla kucağımıza alsaydık inşAllah hayırlısıyla
Moonlight7 Yagmurguzel01 içiniz rahat edecekse gidin isterseniz tabi ama olabiliyormuş böyle dürtün bi çikolata falan yiyin solunuza yatın diyorlar
Yagmurguzel01 Moonlight7 Valla kalktım bişeyler atıştırıyorum şimdi sola doğru yatıcam dürtüyorumda sağdan soldan yok sola yatıp deniyicem bakalım hareketlenir inşAllah birde karın ağrım olmaya başladı adet ağrısı gibi arada sendede oluyor mu?
Moonlight7 Yagmurguzel01 evet bende de olmuştu o sıralar hatta benim erken doğum riskim var korkmuştum hastaneye gitmiştim daha cumartesi günüydü bir sorun yoktu ama ağrım bacaklarım belim kasıklarım mahvetmişti beni serum verdiler öyle düzelmiştim
Yagmurguzel01 Moonlight7 sağlıkla sıhhatle alalım bebişlerimizi kucağımıza canım bol bol istirahat ett 🩷
Zeehraaaa Bazen çok hareket ediyor bazen çok sessiz. Genelde çok gürültü olursa hareket ediyor seslere karşı tepki veriyor bazen de uyuyor uyansın diye Bende gidikliyorum😀