Yazgull_kurt22 Kızlar merhaba ben iki ay önce düşük yaptım doktorum korunma tekrar hamile kal dedi bizde gecen ay yumurtlama gününü değerlendirdik tekrar böyle bişi olurmu başına gelen varsa bilgilendirsin
momofmychildren Yazgull_kurt22 canım kimyasal gebelik yaşadım ve kürtaj oldum doktorum korunmana gerek yok devam edebilirsiniz dedi şu an 9 haftalık hamileyim
Kader_mert5534 Yazgull_kurt22 Bende kürtajdan iki ay sonra hamile kaldım dktr beklemeye gerek yok dedi şuan 17+4 günlüğüm❣️
Ezelaleyna Yazgull_kurt22 yumurtalama gününü ben bilemiyorum 31 Aralık’ta oldum bugün agdetim azaldi 3 gün oldu yumurtlama günü kaç gün sonra oluyor
Hayal23455 Kader_mert5534 merhaba bende iki ay önce düşük yaptım rahim içine bakılmıştı temiz göründü. Ama beta vermemiştim halen adet olmadım bugün test yaptım pozitif çıktı ama beta sıfırlanmadı mı yoksa tekrar gebe miyim
Yazgull_kurt22 @momofmychildren bizde düşünüyoruz yumurtlama gününü değerlendirdik bu ay inşallah vardır cok istiyorum
momofmychildren Yazgull_kurt22 inşallah canım 🙏 bız gün aşırı değerlendirdik hep yumurtlama zamanımi bilmiyordum
Yazgull_kurt22 @momofmychildren bakalım 5 gün sonra bat günüm inşallah olmamda hamilelik haberini alırım Bi kızım olmasını cok istiyorum banada dua eder isiniz hamilelerin duası kabul olur
Ozr42 Ben geçen sene düşük yaşadım 3 ay korunun dedi doktor. 4. Ayın sonuna doğru hamile kaldım. 37+1 haftalık hamileyim 🥰