Kısaca özet geçeyim haftası ileride ve daha yeni öğrendiler ki bebeği yarım kalpli doğar doğmaz ölür ve şuan sana zararı var suyun çok fazla demişler damarlarına pıhtı atabilir seni kaybedebiliriz demişler gitmediği doktor kalmadı heyet toplanmış sadece kalbinde değil beyninde de sorun varmış ileri derece engelli olacakmış doktoru şöyle demiş bi bebek engelli doğacak diye alınmaz zaten yaşama ihtimali sıfır bu bebeğin heran kalbi durabilir haftası büyük ama gelişimi de çok geri de ve gebelik sonlandırması , ülkemiz de haftası kaç olursa olsun yapılabilir demiş doğru mu bunlar