Minnosumuxz ben riskli gebelik doktoru perinatolog prof Tuncay Özgün e gidiyorum
Kartal iş merkezinde özel kliniği var. Aynı zamanda fakülte de hocalık yapıyor. Hasta bakmıyor ama. Çok memnunum. 1 hft sonra doğumum var inşallah 7hftadan itibaren ona gittim düzenli olarak. Mutlaka deneyin memnun kalırsınız