Oncelikle sahsen ben anlatacagim olayin duadan dolayi olduguna degil de tevafuk olduguna inaniyorum bunu belirtmek isterim. Yillar yillar once birinden duymustum dort tane kizi vardi besinci cocuklarina hamileyken erkek olmasi icin hocaya gitmisler kendilerine bir dua vermis eger cocuk erkek olursa adini Muhammed koymak zorundaymis ama. Erkek cocuklari oldu ve Muhammed koydular ismini cok ilginc gelmisti o zamanlar bana. Allah hakkinizda hayirli olani nasip etsin, nasip ettigini icinize sindirsin 🙏🏻