Hnur gebeliğimin başından beri hep sıkıntılı 12 haftamda kanama geçirdim hastanede yattım sonra 21 haftamda rahim boyu uzunluğunun sınırda olduğunu öğrendim hareketlerimi işlerimi hep kısıtlamak zorunda kaldım okadar kötü bi his oluştu ki her an doğurcakmışım hissediyor ağlıyordum sonunda toparlandım hep karnıma dokunarak dualar ettim şükürler olsun ki 29+1 olduk kızımla💕🤲🏻 Hep iyi düşün canım iyi düşün ki iyi olsun zaten rabbim meleklerimizi bize verecekse bunun önüne kimse geçemez takdir Allahtan😊