Bayanlar, emzirme konusunda bi hemşirenin seminerini dinledim, süt için bol bol şekersiz komposto için demiş.
Sezaryen olacağım için orda da bağırsak için komposto hoşaf bol bol yemem gerekiyor sanırım.
Ama neden şekersiz anlamadim, sebebi nedir bilen var mı?