nurikbal_06 benimde ilk hamileliğimde iç dış toplam beş tane çıktı son iki ayda her günüm ağlamakla gecti. Ozonlu kantoron yağı, sarı kantoron - kırmızı kantoron yağı, zeytinyağı, doktorun veridgi tüm krem fitiller hiçbiri işe yaramadı ne yazık ki ve ben bir kez bile kabız olmamıştım. Hamilelikte sağ tarafa yatarak uyumakta hemoroid yapıyormuş. Atardamar toplardamarlar oradan geçiyor üstüne yatınca bebeğin baskısıyla basur oluşuyor demişti doktorumuz. Hala geçmedi rogumdan sonraki üç ay burnumdan geldi sonra bir anda kesildi ağrısı acısı ta kı şimdiki hamileligime kadar son yedi haftam kaldı ve iki haftadır yerde miyim gökte miyim bilmiyorum korkunç ağrısı var. Farmasinin at kestanesi kremini suruyorum iki gündür o çok rahatlatıyor normalde hemoroid tedavisi için üretilmiş bir kremmis zaten iki haftadır bana tek iyi gelen bu oldu. Aktarda çoban çantası verdi suda kaynatıp lapa yapıp o bölgeye koy düzenli kullanıp geçmediğini duyduğum kimse olmadı dedi. Onu da aldım denicem at kestanesini biraz kullanıp. Doğum için de ileri derecedeyse normali onermiyorlar. Ben doğuma gittiğimde zaten sezaryendi benim ama farkına varmamisiz ağrı acı sancı olmayinca beş cm açıklıkla hastaneye girdim Nisan geldi bebek doğum kanalına girmişti doktor muayene ederken hemoroidi gördü çabuk aşağı alın normal zaten asla olmaz demişti