mrv0378 bir ay arayla iki kere tetanoz aşısı oldum. 24-28 haftalıkken vuruldum ama senin çok geç değil mi doktor mu dedi ol diye? Belli haftaları var çünkü. İlkinde kol ağrısı ve halsizlik oldu. Halsizliğim bebeğimi etkiledi. Bebeğimde bir kaç gün sakindi hareketleri bakımından. Ikinci dozda herhangi bir yan etki olmadı, rahattım.