Kızlar 40+2 oldum tık yok bgün yarın dıye bekliyorum korku ıcerıdınde 2.dgumum olcak nasipse oğlum olacak bnm gibi olan varmı nasıl bu yol izlemeliyim kızım dgmustu çoktan bu haftalarda sadece adet sancsı gıbı kasıgjmda belımde agrı var birazcık bırde bacaklarım sızlıyo Dr. Gden varmı nolcak sunı sancı verirler nı💆♀️