Hatice2312- İdil ismi çok zarif geliyor bana ama bazı insanlar eski isim diyorlar sizce güzel bir isim mi her döneme hitap ediyor mu
Mevlude_Sahin Hatice2312- Gayet güzel bir isim, senin içine sindiyse insanları önemseme. Şimdikiler Farklı olucam diye manasız manasız isimler koyuyorlar çocuklarına
Hazall65 Hatice2312- bende İdil ismini koyacağım nasipse ilk kızım tek isimli diye buda tek isim olsun dedik bence çok zarif güzel isim
Meral_56 Hatice2312- ben de kizima idil dusunuyorum eski bir isim ama suanda cok tercih ediliyor ipek inci de eski ama yeniden popüler oldu
Mevlude_Sahin Hatice2312- Umay da çok güzel, bende çok seviyorum böyle Hilal, Umay, Asena gibi isimleri 🌸