Sudelina2 Kızlar merhaba 3 gündür söylemesi ayıptır tuvalete çıkamıyorum ve karnım çok ağrıyor en kolay ne çıkarır ne yenmesi iyi gelir 3 aylık hamileyim çok ıkınmakta istemiyorum açıkçası yardımcı olursanız sevinirim
Yenianne7 Sudelina2 Mercimek çorbası yap canım suyu bol iç bir de zeytinyağı içebilirsin aç karnına bir kaşık filan
Shurupp Sudelina2 bana kuru kayısı çok iyi gelmişti ama gün kurusu değil diğeri rengi siyaha yakın olan adını hatırlayamadım şu an
Ozlem_032 Sudelina2 ahh ahhh neler çektim söylemesi ayıptır pis kaynanami hiç sevmem deee pırasa iyi gelir dedi 1 hafta çıkamayınca dedim dur deneyim yarım saate bozdu beni hatta geçen yine yedim yine aynısı oldu
[silindi] Sudelina2 kesinlikle kivi 🥝 tüketmelisin. Hamilelikte kabızlık gerçekten çok kötü tesadüfen kivi yerken farkettim 15 dk lavaboya gidiyorum hemen çok rahatlatıyor ilk başta çok çektim affedersin kanıyordum artık
Esenha Sudelina2 ayni gun etki eder suyla karistirip iciliyo serbet gibi surekli kullanmazsiniz bi kere bagirsaklariniz temizlensin sonra beslenme duzeninizi degistirin su tuketimi corba yagli salata kuru kayisi vb gibi