annesinincivcivi1 Kızlar birden karın ağrım başladı adet ağrısı gibi karnımda semsert arabamda yok hastaneye gideyim çünkü çok uzak geçmiyor da 1 saat oldu 😭 Doğum sancısı mı acaba bu
umrumdadegil annesinincivcivi1 mutlaka git canım hastaneye sancın başlamış olabilir önlem alırlar hastanede
Emo28 annesinincivcivi1 bel kasık ağrısıyla gittim geçen hafta idrar enfeksiyonu çıktı alttan muayene yapıyorlar . Nst ye de bağlanıyorsunuz
annesinincivcivi1 umrumdadegil eşim araba ayarlamaya çalışıyor, hastaneye gitsem ne tür işlem yapıyorlar Alttan muayene olur mu
umrumdadegil annesinincivcivi1 önce bebeğe bakarlar ultrason ile daha sonra nstye girersin eğer nstde sancın çıkarsa açılman olup olmadığına bakarlar mecbur
Shrhr annesinincivcivi1 bana alttan bakmadı ultrason baktı nst ye gönderdi sancım çikmadi benim nişan bile geldi ama yatmadan eve geldim şuan bir şey yok
umrumdadegil annesinincivcivi1 sancı çıkarsa serum fitil iğne falan yapılıyor korkma sakin sakin git canım bende de oluyor benim haftam seninkinden de küçük inşallah seninki sancı değildir
Shrhr Belli olmuyor bu haftalarda basliyormuş ağrılar bende yaşıyorum gttim bir şey çıkmadı ama sizde gidin sadece stres yapmayın diye söylüyorum
umrumdadegil annesinincivcivi1 düzenliyse zatsn sancı olma ihtimali yüksek mutlaka git yani hastaneye evde bekleme. Bizede haber ver mutlaka inşallah problem yoktur💜
Shrhr Ne kadar doğru bilmiyorum ama benim büyükler erkek bebek son ay böyle ağrılı sancılı erken nişan görme falan oluyormuş dediler bnde dün panik olunca
Shrhr Gece 2 saate yakın regl ağrısı gbi çektim bende ama sabah gecmisti hatta doğurcam sandım ama ihmal etmeyin tedbir amaçlı gidin yine de herkesin farklı olabilir