Gulusan66 kuzumbenim hikayem çok karışık son adet tarihim 27 ekim 10 haftalık olmam gerekirken şuan 6+4 gözüküyoruz iki gebelik olduğunu öğrendim kanama alanlarımı 2 hafta önce öğrendim muhtemel 5. Haftada öğrenmiş olabilirim her gittiğim doktor farklı haftalar söyledi birinin dediğini birine uymadı aynı gün farklı doktorlara gittim 29 aralıkta biri 6 hafta 6 gün biri 6 hafta 0 gün dedi 2 haftadır kanama alanları var ama dışa gelen bir kan yok ağrılarım oluyor kasık ve bel mide bulantısı yok ayakta uzun süre kalınca ağrım çoğalıyor önceki doktorum 1 hafta rapor verdi evde yattım neredeyse hiç kalkmadım bu doktorun ise normal hayatına devam et diyor ama ben devam edemiyorum ağrım çoğalıyor iş yapamıyorum yemek bile :/ yerleşme kanaması olabileceğini söyledi doktorlar