MehtapGkmn Ahahah bende bi acayip yürüyorum. Ellerim belimde hep, bide sol kalcamda ağrı var ve kramp giriyor sürekli iyice zorlanıyorum yürürken. Görümcemin 5 yaşındaki kızı geldi bize, benim taklidimi yapıyor 😅😅 eller belinde askıyarak yürüyor ama tam bir hamile yürüyüşü yapıyor 🤣🤣