Çok yorgun hep yorgun 2 aylıık olduk ama beni tek üzen durum bu ne yapmam gerekiyor
S_eren Birşey yapcam diye kendini şartlandırma yaşadıkların çok normal bol bol dinlen
Bişi yapman gerekmiyo çok normal dinlen bol bol
Teşekkür ederim yatmkta sıkıcı bunalıma girdm galiba😞