1 ay kaldı hala isim bulamadık. Zeynep rahmetli ananemin ismi hoş isim bence… Deniz ismini ise çocukluğumdan beridir çok severim oyuncak bebeklerimin adı bile Deniz olurdu. Alina ismine ise son günlerde ilgi duydum… Bi akıl verin kızlar bu kararsıza.