Meryy1453 Bütüngun kalca agrım vardı sıddetle arttı suan adım atamaz oldum 38.5haftalıgım cam sakuraya gıdıcem doğuma alırlarmı?
Minederin Meryy1453 cam sahura son ana kadar almıyor git evde sancini çek diyo ilk bebeğimle öyle olmuştu sancim olmasina ragmen açılma yoktu eve gönderdiler
KuzeyinAnnesi10 Meryy1453 bende çam ve sakura ya gidiyorum sabah kontrolüm var normalde ama bütün gün ağrılarım vardı benimde geçiyordu ama şuan 1 saati şiddetli kasik bel ağrılarım var ama geçmiyor süre tutamıyorum sancı olabilir mi. Sancı tamamen geçiyor mu.
nb- Meryy1453 evet doğum sancısı olma ihtimali yüksek. 5 dkya düşünce doktorlar gelin diyo genelde bence bi git
Meryy1453 Minnosumuxz insallah canımacılma yok dıye gonderdı eve suyum fazlaymıs ondan sancı oluyomus
Meryy1453 KuzeyinAnnesi10 sancı devam edıyo benim. Hala var sıddetlıyse nts baglıyolar agrı varsa alırlar yada acılman varsaa alllah bi avazda kurtarsın