busesaybak Doktorlar genelde üç aydan sonra bulantının bittiğini söylüyorlar ama bitmedi hala acaba biter mi bazende psikolojik mi diye yanılgıya düşüyorum Zofer prilam ikisinide kullanıyorum anca ayakta kalabiliyorum. Fikirlerinizi merak ediyorum
Edaacar-ozkan busesaybak 2 dakika önce Google’dan mide bulantım niye geçmiyor diye aratmıştım 12+3 😢😢 şimdi yazınızı gördüm yalnız değilsiniz
tatlibebegim_ busesaybak 12.haftada başladı bulantılarım 17.haftaya kadar her gün kustum doktor zofer verdi ama kullanmadım bebekte yarık dudaklığı falan yapıyomuş diye duydum sonra prilam verdi şuan 22 haftalık gece yatmadan iki tane içiyorum anca öyle içmesem yine kusarım
Yenianne7 busesaybak 31 haftalık olcam ve hala bulantı devam. İnşallah sizinki erkenden biter. Hamilelik böyle dönem dönem zorluk oluyor sıfır şikayetle biteni duymadım hiç. Bulantım tam geçti dedim bel ağrılarım başladı biraz azaldı dedim uyku ve mide yanma problemi başladı biraz hafifledi derken şimdi de çarpıntı ve halsizlik üstüne bulantı cabası. Yani ana olmak zor 😕 Allah’ım kolaylik versin hepimize 🤲🏻🌸
busesaybak Edaacar-ozkan yalnız değilsiniz yazısına sevinsem mi üzülsem mi bilemedim hem üzüldüm sizin için hemde çok destekleyici bi cümle teşekkür ederim cuma günü kontrolüm var detaylıca soracağım bakalım ne diyecek 🙄
Edaacar-ozkan tatlibebegim_ benim de bu haftaya kadar hafifti mıde bulantım bu hafta geçecek derken tavan yaptı mide ekşimeside var tabi
busesaybak tatlibebegim_ evet zaferin yan etkilerini bende okudum ama doktorum daha önce böyle bi örnek yaşanmadığını söyledi başkada seçeneğim kalmadığı için kullanıyorum mecbur prilamıda kullanıyorum ben kusamıyorum o yüzden baygınlığa gidiyor benimki çok tehlikeli bir hal alıyor maalesef
busesaybak Yenianne7 haklısınız evre evre bir sürü zorluğu var benimde panik atağım olduğu ve bu süreçte biraz yalnız kaldığım için çok zorlanıyorum yoksa anne olmak için her şeye değer..
Yenianne7 busesaybak Çok iyi anlıyorum seni, benimde panik atağım var eşim sürekli şehir dışına çıkıyor, bir tane kızım var o da olmasa kafayı yerdim heralde. Allah’tan sonlara yaklaşıyoruz annem ablam filan gelecekler de biraz mutluyum o yüzden
Xxxmelodi666 busesaybak herkeste geçecek diye bişey yok ilk gebeliğimde doğurana kdr kustum şimdde 35. Haftadaym tam gaz devam 🙄umarm sizde öyle olmaz çünkü insanda pskoloji kalmıypr
busesaybak Yenianne7 benimde eşim yoğun çalışıyor iki tane dünyalar tatlısı kedim var sadece onlarda dinliyorlar derdimi sağ olsunlar ailen gelecekmiş çok şanslısın sevindim bende senin için🙏🏻🤍
Ylzkrkmz busesaybak prilamı günde 4 kere kullanmama rağmen durmamıştı kusmalarım. İlk aylar 3kg verdim. 4. Aydan sonra rahatladım, baya azaldı ama bitti diyemem 38+1 im sabah bulantım ve kusmam ara ara devam ediyor. Bence sizinde yakında azalır dayanın ☺️🌸🙏🏻
busesaybak Ylzkrkmz bende 4 prilam 1 Zofer kullanıyorum iki ayda beş kilo verdim ilk ay hamileliğimi anlamamıştım bulantımda yoktu temenniniz için çok teşekkür ederim böyle şeyler duymak çok iyi geliyor bende size sağlıklı musmutlu acısız mutlu bir doğum diliyorum 🤍🌸
Yenianne7 busesaybak Canım benim. İnşallah sende hayirlica bebişine kavuşursun, inan zaman yetmicek nasıl geçtiğini bile anlamıcaksın, sakinliğin tadını çıkaralım bence ☺️💕