bedizgiller Canlarım yardıma ihtiyacım var doğum yapıldıktan sonra ziyarete gelenler için çikolata ve hediyelik önerileriniz nelerdir
Yenianne7 bedizgiller Biz kendimiz makrome anahtarlık yapcaz, bir de Instagram’da indacikolata var ordan çikolata yaptırcam inşallah 🌸
Gozdecaner bedizgiller çikolata gereksiz değilmi yani paketini açıp çöpe atıyorlar sonuçta hediyelik daha kalıcı şeyler daha uyguna gelebilir yani fikir sadece doğrusunu siz bilirsiniz tabiki
melteW Yenianne7 merhaba bu çikolata yaptırmak isteğiniz sayfa güvenilir mi acaba çikolata kaliteleri nasıl
Yenianne7 melteW Kalite ve tat anlamında nasıl bilmiyorum, ama arkadaşım o sayfaya yaptırmış memnun kaldı bende ona güvenerek yaptırcam bakalım
Baksittas melteW bende inda çikolatadan yaptırdım gayet güzel geldi piyasaya göre çok çok uygun baskısının kalitesi çok güzel
Gamzeacis Baksittas fiyat çok uygun olunca ben oraya pek güvenemedim açıkçası görsel ekleyebilir misiniz İki tür çikolata kullanıyorlarmış kaça yaptırdınız acaba
Esenha Instagramda damla aventten mum yaptirdim guzeldi trendyoldan kakao agacindan cikolata yaptirdim cikoltada iyiydi kokolin drgildi fiyati cok uygundu icine draje aldim ekstra
Esenha  hediyelik mum
Baksittas Gamzeacis  görseli nerden ekliceğimi bulamadım :(( ama baskısı da kalitesi de çok iyi daha uygunu yok galiba
Seyma-10 Hediyelik yaptırmadım gereksiz geliyor bana onlar bana hediye versin ben doğurdum 😂 çikolatamıda çikolataatolyesinde yaptırdım çok güzeldi tadı paketlenmesi özenliydi
yasminmom Arkadaşımın tavsiyesi ile Trendyoldan aldım Simay Gift adı kutusunu kendim yaptım 72 adet 275 e geldi tadı da gerçekten çok güzel tasarımınıda tam istediğimiz gibi yapmışlar çok beğendim tavsiye ederim 🥰