Merhaba kızlar 25 günlük bebeğim var maalesef emmiyor, ve çok kötü gaz sancımız var 1 haftadır. Hipp kullanıyordum doktorun aptamil presyneo ver diye tavsiye etti ama hiç bir değişiklik yok. Gaz damlası 3 tane değiştirdim onlarda yaramıyor gibi.
Mama öneriniz var mı?