Merii58 Haftamdayım artık göbeğimin altı ağrıyor oturduktan sonra kalkınca oramın kemikleri çok ağrıyor :(( sırtım belim ayaklarım bacaklarım bianda arttı ağrılarım resmen . Bebek de çok sıkıştırıyor artık iteliyo içerde durmak istemiyor heralde yavrum
Ilba_34 Merii58 38. Haftadayız ayağa kalkmak bile eziyet hamileliğin başlarında içimden derdim nasıl çoraplarını giyemeyecek hale geliyorlar filan tam da öyle bir durumdayım eşime giydiriyorum çoraplarımı bazen pijamamı iyice bebiş aşağıya düşünce zor oluyor
Papatya81 35+5im son 10gundur baya bi zorlaniyorum corwp ve ayakkabi konusunda egilmeye karsi zorlaniyorum bide habire tuvalete gitme ihtiyacim var el ve ayak uyusuyor sanirim odem tutmaya basladim ama normal dedi dojtor artik