Kesaaa Kızlar 3 gün oldu 3 sezeryan olanı ağrılarım hayla ilk günkü gibi ve dikişlerimde başında şişme kızarma var iç sancım çok oluyor hemen toparlanmak için ilk gün biraz fazla yürüdüm oturdum ondan mı bilmiyorum lütfen deneyimlerinizi paylaşın
Ulya_ZC Ya sezeryan acımı dün gibi hatırlıyorum. Aşırı çok çok kötü acı yaşadım Ben. Amma 1hafta sonra geçiyor.