Melos066 Kızlar doktir sekreterleri göbeğime bakıp erkege benziyor dediler kapandığı için cinsiyetini göremedim bilen birisi birşey diyebilirmi ayrıntılı ve 2lide kız olarak göründü ama şüphelendim işte yarın tekrar kontrolüm var da yine bı bakın
2erkek1kiz Melos066 canım 37 haftalık hamıleyım yolda yürürken hastanede gebeler bile karnıma bakarak erkek kesın diyor ama kız olucak tabi insan emin olamıyor ben erken ogrendıgım halde cınsıyetını detaylı ultrason a gırene kendım görene kadar emin degıldım sonra görünce ohh dedım tamam çünkü iki oğlum var kızdı gönlümdeki Allah gönlünüzdekini kucağınıza versin inşallah 💕
Melos066 Girl_boy_annesu birisine inanıyorum demedim sadece kafama takıldı dedim ayrıca çok mu komik?
Melos066 2erkek1kiz ya aslında hiç farketmez ama şimdi hazırlık ismine kadar seçtik yani bende aslında eminim sadece kafamı karıştırdılar birde herkesin yapısı farklı oluyor flaan amaann sabah ogrenicez bakalım
Melos066 Girl_boy_annesu laf atan sensin iyimisin 😂 satasip Allah’a havale etmekte nebilim 🤦🏻♀️ neyse rabbim bilir
Girl_boy_annesu Melos066 canım benim beddua eden sensin. Evet komiksin çünkü detaylı USG girdiğin halde göbeğinin sekline göre cinsiywt yorumlarına inanıp çocuğun cinsiyetinden şüphe ediyorsun. bende komik olan bu duruma gülünce beddua ediyorsun.
Melos066 Girl_boy_annesu senin gibi 2 çocuğum yok ilk hamileligim ve burda birçok kişi aynı şeyi yapıyor bugün dün yine gittim yine erkek gibi denildi ki değişebilen birşey emin emin konuşup da burda gelip artistlik yapmana lüzum yok bilmeyen ve benim gibi olan binlerce insan var yargılamayıp bildiğini soypesen çok mu zordu ayrıca Allah’a havale etmek beddua deildir
Melos066 M-Y2020 insan ister istemez şüphe ediyor dün tekrar kontrole gittim erkek gibi dedi yine 🤦🏻♀️