Yusufayazin__annesi Kızlar yumurtlamadqn 4 5 gün geçti ustjnde ama kasıklarımda 2 gündür ilk günkü çatlama gibi kramp ağrı oluyor acaba neden böyle olmuş olabilir yarın kadın doğuma gidicem bazen böyle şişlik hissi gibi agriisi oluyor az önce oyleydi
Ybvvv Yusufayazin__annesi sanırım kist var demiş doktor bende de 4 cm çikolata kisti vardı. Adete yakın çok sancı yapıyor kasıklarda. Sizdeki de çikolata kistidir belki