dymom
bizim kizda sonra sonra boyle oldu, sanirim bu goz yasi cikan bi delik var dedim ya goz pinarinin orda oranin tikali olmasi sonucu bu sekilde oluyo diye biliyorum. Tam emin degilim hatirladiigm kadariyka bu yuzdendi ama ilerleyen zamanlarda bebede bi sirun teskil etmiyo korkma kuzum bizim ki yasina girince götürdük doktora bide kisin daha cok oluyodu galiba alerjik gini bisey oyle düşün. Sadece gosu her aktiginda yengem silmek zorunda kaliyodu o kadar ameliayttan sonra cok sukur iyi oldu bu arada bu kendi kendiligne de gecebiliyodu bizim ki ilerleyen zamanlarda gecmiyonxe ameliyat oldu kesin ameliyat olcak diyip korkma bi sure takip ediliyo ilacli tedavi oluyo gecmeyince ameliyat oldu. Kendini bu konuda yipratma yani cok fazla onemli bisi degil ama anne olarak tsniki tedirgin olursun hakiyle dedigim gibi tedavisi var eger ki buysa taniki sirun belki alerjik biseydir gecici biseydir belli olmaz bi sure takip et bakalim unutma kisin daha cok oluyo gozunun akmasi