vanillaxprivate Kızlar merhaba. Aşılamanın 11. Gününde meraktan ovülasyon testi yaptım daha önce de çok kullandığım bir test olduğu için çizginin baya koyulaştığını gördüm. Acaba doğru gösterir mi gebelik varsa böyle öğrenem var mı?
defneeoz27 vanillaxprivate fotoğraf açılmıyor ama ovulasyon testi ile gebelik testi çok farklı ovulasyona göre gebelik hakkında bir şey diyemem en sağlıklısı ya kan verin ya da erken gebelik testi alıp yapın
tatlibebegim_ vanillaxprivate fotoğraf görünmüyor tekrar atar mısın ben 10.gün test yapmıştım erken gebelik elinizde varsa yapabilirsiniz
Kafi vanillaxprivate canım sabah git Bi erken gebelik testi al bak bence ovülasyonla doğru sonuç vermeye bilir kendini hiç şüphede bırakma erken gebelik testinde çıkar %90
tatlibebegim_ vanillaxprivate ben merakımdan yapmıştım burda 4 haftalık falandım daha önce hiç pik görmediğim için merakımdan yapmıştım
vanillaxprivate tatlibebegim_ aa t daha da koyu. Benim adetime 5 gün var daha ama bilemiyorum. Yarın erken gebelik testi yapacağım sanırım
tatlibebegim_ vanillaxprivate hamilelik olabilir belki sabah ilk idrarınla test yaparsan daha net sonuç alırsın