Bende 10.hadtamdayim bulantım çok oluyordu en sonunda mide bulanti ilacı aldım.bide maalesef troidim yüksek çıktığı için ayretten onun da ilacını alıyorum.yani benim ki biraz da ilaçlarla geciyo.inslhh düzelir Allah hepimizin yardımcısı olsun.sizinde govuslerde hala siskinlik varmi