Baby-ES İlk gebeliğim, uygulamaya göre 4+2 deyim, 3 gün önce beta hcg 500 çıkmıştı, yarın ilk doktor kontrolüne gitmeyi düşünüyorum, erken mi ? Beklemeli miyim?
umrumdadegil Baby-ES yani aslında bi riskin yoksa birkaç gün daha bekleyebilirsin şuan keseyi görmeyebilirsin
Baby-ES umrumdadegil vitamin takviyesi için geç kalır mıyım diye düşündüm ben de normalde de eksik çünkü, süpriz oldu biraz 🥹
umrumdadegil Baby-ES tebrik ederim canım inşallah sağ salim kucağına al 😍💜 git istersen vitamin için kese gözükmezse eğer doktor şu tarihte tekrar gel der zaten inşallah görünür ama yarın 🥰