alynozds bosver beklemek en güzeli galiba bir bildikleri var ki bekletiyorlar. Sonra biz erken doğurduk şöyle böyle pişmanlığını yaşamayalım:) yeni protokol durabildiği kadar dursun sanırım. Benimde hiş bişeyin yok. Sadece bebek çok aşağı da ağırlık ve baskı yapıyor. Ağrı sızı yok tabi. Bide güçlü tekmelerr uykusuz geceler sabah 5i buluyor bazen uyuduğum