Evinaram canım çok geçmiş olsun benim ilk gebeliğimde açıklık 20.haftamda 3cm di.Dikiş atılacak doku yoktu çok geç kalınmıştı.Hemde iki gün içinde oldu Cuma kontrole gittim hiçbir şey yok dendi ki detaylı ultrasona girmiştim.Pernatolog bile sağlıklısın demişti Pazartesi hastanelik oldum.10 gün hastanede yattım sonra evde devam ettim.Bir ay sonra açıklık kapanmıştı rahim uzunluğu normal çıktı.Fakat 27.haftada Doğum kasılmalarım başladı bunu engelleyemedik erken doğdu bebeğim şimdi 4 yaşında sağlıklı çok şükür.İkinciye hamileyim bu kez 27.haftada 1cm açılmam oldu dikişi ben kabul etmedim bu kez çok şükür açıklık hala aynı kapanmadı açılmadı da ama 32 haftaya geldik.Uzun uzun anlattım kusura bakmayın açıklayıcı olsun istedim siz sadece kendinizi sakin tutup sürekli yatın tuvalet dışında kalkmayın rabbim sağlıkla kucaklamanızı nasip etsin