GizeemArslaann Kızlar 38 haftalık hamileyim. Bugün ayağım takıldı koltuğun üstüne sırt üstü düştüm. Koltuğa düştüğüm için biraz rahatım ama sırt üstü düştüğüm için karnıma baskı olmuş mudur, korkmalı mıyım ya
Fundabshnn GizeemArslaann Geçmiş olsun canım bende yaşadım aynı durumu ertesi gün aşırı belimde ağrı oluştu onun dışında çok şükür bişey olmadı dinlen güzelcene bebeğinin hareketlerini hissetmeye bak 🌸
Adenala GizeemArslaann Eğer kanama vs olmadıysa bebeğin hareketlerini hissediyorsun sorun yoktur Allahın izniyle Bende düştüm
Holamerf GizeemArslaann hiç korkmayın içerideki sıvı bebeği koruyor zaten aşırı aşırı şiddetli bi düşmede ancak bebeğin plesantası zarar görebilir zaten hareketleri de normalmiş problem yoktur
GizeemArslaann Fundabshnn yarın kontrolüm var aslında ama beklesem mi bilemedim ya. Hareketler de normal ama korktum yine de 😢
Fundabshnn GizeemArslaann Hareketleriniz normalse bi sıkıntı olcağını düşünmüyorum çok geçmiş olsun dikkat edin kendize 🌸