Monaaa Kızlar vajinal kasıntı sıkıntısı yasayan varmı? 2-3 haftadır gecmıyor dr um fıtıl ve krem verdı 1. Ve 3. Gün fitil kullandm travazol kullanıyorm ama vajınanın içinin kasıntısı asla gecmıyor 😐😐 neler yaptınz siz lütfen yardımcı olun
38songul Monaaa canım mantar vardır o kaşıntı çok yapar bende kaşıntı yoktu ama bende kullandım fitil ile hap falan hamile değildim ama kullanırken iltihap da varmiş bmde şimdi sıkıntım yok geçti sanırım beyaz süt kesintisi gibi bir akıntı oluyor mu ?
38songul Monaaa çok geçmiş olsun canım çok zor bir durum bilirim biraz daha dayan fitile geçene kadar devam et bence