Defnedeniz62 canım benim de kızım 2,5 yaşında aynı bizimde uykularımız yok 😊 ben damlayı kullanıyorum açıkçası çok iyi çok güzel uykuya dalıyor verince bi zararı da yokmuş öyle demişlerdi doktora da sordum bitkisel bir zararı yok dedi ama yine de içinde insanın bir kuşku oluyor tabiki normal olarak kime sorduysam zararı yok dedi