booksmom Yarın sezaryenim var. Bildiğim kadarıyla bu tarihlerde doğumu olan çok var. Heyecanlı mısınız 🫶🏻
Bezelyeannesii booksmom sabah 7 de benimde nasipse ama baskasinin dogumuna gidecekmisim gibi hissediyorum nedense benim stres sistemi farklı çalışıyor sanırım cok donugum niye boyle oldu anlamadim panikledim mi heyecanlı miyim bilemiyorum 🥹
Kirsehirli40 Evettt yarın benimde var hepimiz sağlıklı sıhhatli bir şekilde evladımızı kucagimiza alalim 🤍🕊🤲