Canım ben 11 15 ve 16 haftalarımda kanama ve lekelenme yaşadım 25. Haftamda da yaşadım hatta çok az 3 defa hastanede yattım. Progestan kullandım 21. Haftama kadar sonra bıraktım ve 25+2ylen tekrar yaşadım şuan 26+2yim tekrar verdi doktorum kullanıyorum erken doğum riskim var. Kanamanın kahveye dönmesi iyi demişti doktorum içinde kalanlar kahveye dönüp çıkar korkma demişti. Sende hiç korkma sadece yat dinlen doktorun verdiği ilaçlarını kullan. Bebimde ilk gebeliğim bu arada düşük olabilir diye sürekli yattım bu haftalara geldim şimdi de erken doğum riskim var Rabbim yardımcın olsun dua edicem senin için moralini de yüksek tut🤲🏻❤️