Bas00 canım kızımda 2 buçuk yaşında ve dediklerinin aynısı var hatta balgam çıkaramadığından kusuyor arada kesinlikşe gitmelisin evde geçicek bir hastaşık değil üst solunum yolu enfeksiyon kapmış büyük ihtimalle daha da ilerlemeden git yazık günah bende şuan hastayım kızımdan kaptım ve dayanamıyorum o nasıl dayanıyordu diye üzülüyorum bak bizim 5 gün oldu anca yavaştan toparlamaya başladı ama burun akıntısı ve ateş gün içinde olmaya devam ediyor ateş içinde canım ayak altına limon sürüyordum ılık duş aldırdım eğer yıkanmamış koyun yünü bulursan kesinlikle al öksürüğe iyi geliyor önceden bunları tek yapsam hemen geçen hastalık bu salgında geçmiyor hertürlü hastane yolu görünüyor geçmiş olsun inşallah çabucak atlatır