yavrukus23 Gizemakayy özelde 12+4 de öğrenmiştik eşim de yanımdaydı biz büyük ihtimalle erkek diye beklerken sizin çok güzel kızınız olacak demişti eşim kız diyince ayağıma birisi elektrik vermiş gibi oldu demişti 😀😃
Panioku Panioku Gizemakayy evet doktorum perinatalog aynı zamanda detaylo ultrasondan baktığı icin 10. Haftada %90 kız dedi 12 de %100 kız dedi 17. Haftadayız hala kız değişmedi 🤣