Bende özel yüzyılda ve derman tıpta olan ceyhun beye gidiyorum iyi bir doktor muayeneleri güzel geçiyor bu pazartesi günü akşam 18.30 a sezeryan günü verdi inşallah güzel geçecek ameliyat yavrum ve ben sağlıkla birbirimize kavuşucaz inşallah tanıyanlar varmı bu doktoru peki giden arkadaşlarınız akrabanız falan