Tugbamete gerçekten bu bez işi tam bir muamma. Şu yaşadığımızı hiç bir annenin yaşamasını istemem. Sildikçe kanadı. Altını açtıkça o ağladı bende onla beraber ağladım. O denli ızdırap içindeydi. Bize doktor sleepy, minies,canbebe, goon, seventh generation önerdi. Her bebeğin cildine hepsi tabiki uymuyor. Deneme yanılma bulmak gerekiyor. Biz sleepy başladık. Şu anda 2,5 haftadırda onu kullanıyorum. Şükür iyi geldi. İlk başlarda sızdırma yaptı. Onuda formda bir bayandan öğrendim. İçindeki iç lastiği elinle havaya kaldırman yada bağladıktan sonra o iç lastik bacakları kavramışmı diye kontrol etmek gerekiyormuş. Öyle yapınca bir daha sorun yaşamadık. Şimdilik fena değil. Birde formda minies öneren çok oluyor. Bezi aldım ama daha denemedim. Primada ciddi bir kimyasal olduğuna birebir tecrübe ettim. İsterse her yerinden çıksın ve bileyim ki o sızdırmayacak tek bez yinede bu yaşadıklarımızdan sonra kullanmam. İnşallah size iyi gelecek bir bez sizde bulursunuz