0007 ben hamileliğimin başından beri hep sezaryen diyordum asla normal olamam vs. Ama şimdi fikrim değişti diyorum ki ben değil bebek karar versin buna oluruna bıraktım ve hiç bir şey okumuyorum doğum hikayeleri hakkında herkesin doğumu kendine özel herkes farklı yaşıyor. Sizde bence oluruna bırakın 🥰