Ftmgln Selam anneler 38+5 olduk yani doğum yaklaştı ve telaşı korkusuda başladı normal doğum olucak Allah nasip ederse gecelik mi giyip giriyoruz yoksa ameliyat elbisesi mi giydiriyorlar ben pijama koydum elbise tarzı koymam gerekiyor mu ??
_ruyaninannesi_ Ftmgln yok önlük var onu giydiriyorlar önü açık doğum dan sonra seni odaya alıyor lar pijama falan giyiyorsun sonra
Minikkimyager Ftmgln ameliyat elbisesi ile doğurmuştum devlet hastanesinde öyle yani .gecelik iyi oluyor çünkü alttan muayene ediyorlar .
Efnanefnan Selam canim.. yani şöyle ki sancin geldi hastanrye gittin sancilarini bekliyosun ya önlük giydiriliyor arkadan baglamali . Dogumdan 1.2 saat sonra pijamalarini giydiriyorlar . Önden dugmeli olani almani tavsiye ederim
Ftmgln Efnanefnan anladım canım önden düğmeli aldım ama elbise tarzı almadım işte ondan illa al koy dediler ama istemedim ben tercih etmedim
Ftmgln _ruyaninannesi_ anladım arkadaş yeni doğum yapti lazım yoksa çıplak alıyorlar fln dedi bende pijama koydum diğerini giymem diye alsam mı diye düşündüm ama
_ruyaninannesi_ Ftmgln çıplak almıyor lar önlük giydiriyorlar orda doğum yaptık tan sonra çıkarıyor pijama veya lohusa takımı giyiyor hazırlıksız yakalanmış galiba
_ruyaninannesi_ Ftmgln bna kalırsa pijama al mevsimlik onu düğmeli emzirmek için çok rahat kalın alma sıcak hastane
Ftmgln _ruyaninannesi_ hepsini koydum onların araştırdım ettim çantamı eksiksiz yaptığımı düşünüyorum