Merhaba pco luyum Nisan ayından beridir korunmuyorum leep ameliyatı oldum ve sonra bebek kararı aldık adet düzensizliğim vardı ama her ay oluyordum bu 2 aydır olmadım beta negatif çıktı doktor tarlusal verdi regl olamadım ve 12, günümdeyim neden olmadım hormonal testlerimde bir problem yok. Yardımcı olabilir misiniz?