Kızlar cuma günü doktora gittim poliklinik deki doktor suyunda azalma vardedi detaylı ultrasona yolladı onlar da aynısını dediler doğumhaneye yolladılar onlar da bir sıkıntı görmediler Nst de temiz çıktı dediki poliklinik doktorunla görüş o da dediki her gün nst ye geleceksin bende bugüne kadar hep gittim bugünde doğum için sordum sezeryan olacak ne zaman olur diye 37 artı 5 deyiz 38 39 da falan olur dedi bende çokda beklemek istemiyorum artık 7 Ocak oğlumun doğum günü o gün ağrım var diye gideyim belki alırlar 38 artı 4 falan olacağız