__bahar98 Kasımın 12 de hasta oldum aralığın 12 geldi adetim geçti ve dün test yaptım pozitif çıktı spiral var normalde büyük ihtimalle kaydı yarın doktora gideceğim ama şuan gebelik istemiyordum 🥹
Hazalaskin __bahar98 test pozitifse hamilesiniz hayırlı olsun ve geçmiş olsun. Off nasıl koruncaz arkadaş hiç bı yöntem güvenilir değil
umaydurununannesi __bahar98 cocuk 2 aylık olmusdur spral kayıp annemın arkadası kLdı kendı arkadasımın ablası ıkız kaldı benımde kaymıs dusuk oldu
gamzosgamzos __bahar98 ben 1.yıl spiral kontrolünde spiralimin kaydığını öğrendim ek olarak korunduğumuz için çok şükür istenmeyen bir gebelik yaşamadım yani kaymış olabilir hayırlı olsun bebiş ☺️
Hayalimsinn Benim halamın kızı spiralle hamile kaldı kadın bı hafta şok olmuştu bı hafta boyunca ağladım dedi ama bebeği 5 aylık büyüdü 😅 bende geri çekilmeyle hamile kaldım kızım 1 yaşında bende 2.5 aylık hamileyim olacağı varmış napalim nasip 🥰😅
__bahar98 umaydurununannesi Sizde de mi spiral takılıydı ama ben hiç bir gebelik belirtisi hissetmedim oğlumda bulantı olmuştu sürekli
__bahar98 Spiral 3 senedir takılı nasıl kaydı noldu bende anlayamadım ve ne yalan söyleyim moralim çok bozuk 🥹bir oğlum var 3 buçuk yaşında
umaydurununannesi __bahar98 evet oleydı benım rahmımde kaymıs yapısmıs dusuk olunca gıttım cıkarıldı sonra kendı ıstegımle hamıle kaldım her gebelık bır degıl bende kızımda cok bulantı kusma yasadmm suan olmadı hıc bırı
Selinay04 __bahar98 11 mayısda doğum yapıcam hayırlısıyla spiral taktırmayı düşünüyorum güvenilirmi sizce ?
__bahar98 Selinay04 Valla ben güvenerek taktırdım üç senedirde hiç bişey olmadı ama şuan spiral var ve testim pozitif size kalmış 🥹 kadın olmak çok zor ya
Umudumsun098 __bahar98 kasımn 12 de adet gördünüz tekrar aralgin 12 de mi adet oldunuz Ama nasil erken öğrendiniz
edaozkyyy __bahar98 Ablam spiralle hamile kalmıştı 😂 ve kese tam da spiralin önünde oluşmuştu kalp atışlarını bile duymuştu hatta öğrendiğinde ama şöyle ki o hiç farketmemişti hamile olduğunu çok fazla kanaması vardı oda regli olduğunu sanıyordu doktora kanamasından dolayı gittiğinde öğrenmişti hamile olduğunu nasip kısmet bu işler doktor spirali çektiğinde koluda kopmuş olabilir bacağıda kopmuş olabilir demişti ablama ama çok şükür ki sağlıklı doğdu. 🌸🩷
__bahar98 Doktora gittim 5 haftalık hamileymişim spiralide çıkardı bir sorun olmadı ama bişeyi merak ediyorum 5 haftalıkken kesenin içinde bebek görünmez mi haftaya tekrar gel dedi
Gulsen1909 Hanımlar spiral ile korunuyorum 3 yıldır adetim haftaya fakat bir haftadır damla damla sadece çok koyu kahverengi bir akıntım var adet değil anlamadım idrar testi negatif cıktı yaşayan var mı
Aleeza Gulsen1909 Merhaba size bisey sormak istiyorum Ben 2 yildir spiral Ile koruniyorum ve bu ay adet olmadan once Lekelenme ve suan adet gunlerimde da kahverengi ve az az kan geliyor ama adet gibi degil ped takkiyorum oh temiz oluyor lekler sadece pecete kullaninca belli oluyor hamilelik testi yaptim negative siz nasil anladiniz spiralle hamile oldunuzu yada adet geleceginde kan varmiydi sizde lutfen cevap verin
Fundatercuman __bahar98 Spiral taktırdıktam 5 ay sonra hamile kaldım. Hem de oğlum daha 10 aylıktı. Aylarca ağladım kendime eziyet ettim ama alıştım 😂 Şuan 33 haftalık olucaz bile..İnsan alışıyor ama sadece beklenmedik zamanda olunca şok oluyor çok haklısın..