Kızlar kesinlikle gitmeyin 35 haftalık hamileyim hafif sancım var düzensiz ve aralığı uzun sırf bebeğimin durumunu merak ettiğim için acile gittim beni ilk başta sancımı hafifleteceğiz dediler apar topar doğuma alacaklardı ve bide üzerine azar yedim milleti ulu orta doğurtuyorlar kapılar açık gelen geçen görüyor bana suni sancı verip seni de doğurtacağız dediler ben istemedim bana kağıt imzalattılar kendimim ve bebeğimin ölümünü göze aldığıma dair psikolojim bozuldu